Skip to content

Jag vill ha vår nu!

januari 10, 2012

Tar en fikapaus från utbildningsmaterialet jag håller på att sammanställa och bläddrar lite till i boken jag fick i födelsedagspresent. Åhh vad jag längtar till trädgådssäsongen sätter igång! Jag gillar boken (Den lättskötta köksträdgården, Clair Matthews), inga krusiduller utan handfasta råd rakt av. Blev så inspirerad att jag var tvungen att gå ut på lunchen fixa till två säckar med löv och som ska få stå och bli finfin lövmull färdig att användas om sisådär ett år… (och löv, det har vi gott om, det kvittar hur mycket vi än räfsar)

No comments yet

Kommentera

